UIS: Osobní administrativa → Moje studium → Portál studenta → Kontaktní centrum → Hledám řešení nebo Osobní administrativa → eAgenda → Kontaktní centrum → Hledám řešení
- Tato aplikace vytvořená v UIS umožňuje komunikaci mezi studentem a studijním oddělením elektronickou formou.
- Pokud nenajdeš vhodnou žádost, použij 000_Z: Obecná žádost.
- V každé žádosti je uvedeno, jakou formou má být podána a jaké přílohy je nezbytné dodat.
- Většinu žádostí stačí podat elektronicky.
- Některé žádosti je nutné po elektronickém podání vytisknout, podepsat a doručit na studijní oddělení do stanovené lhůty. Bez doručené žádosti v papírové podobě budou tyto podněty zamítnuty.
- Stačí podat elektronicky.
- Použijte v situacích, pro které jste mezi žádostmi nenašli speciální žádost.
- např. změna adresy, OP, čísla účtu, příjmení, rodinného stavu…
- např. použít i v době zápisů u žádosti o dodatečný zápis do dalšího semestru po termínu…
- Po elektronickém podání je třeba žádost vytisknout, podepsat a doručit na studijní oddělení do 5 kalendářních dní.
- Stačí podat elektronicky.
- Stačí podat elektronicky.
- Uváděj předměty vždy v tomto pořadí: KÓD předmětu a jeho název = KÓD absolvovaného předmětu a jeho název. Každý uznávaný předmět uveď vždy na nový řádek.
- Pokud žádáš o uznání předmětů absolvovaných na stejné fakultě, není třeba dokládat další dokumenty a stačí žádost podat elektronicky v UIS.
- Pokud žádáš o uznání předmětů absolvovaných na jiné fakultě nebo vysoké škole, je třeba doložit ověřený výkaz o studiu a ověřené sylaby předmětů.
- Po elektronickém podání je třeba žádost vytisknout, podepsat a doručit na studijní oddělení fakulty do 5 kalendářních dní.
- Žádost o uznání zkoušek z předcházejícího studia se podává do konce změn v zápisech předmětu v prvním semestru studia (cca do konce září).
- Žádost o uznání zkoušek ze souběžných studií se podává do konce změn v zápisech předmětů nejpozději následující semestr po jejich úspěšném ukončení.
- Prohlašuji, že ke dni podání tohoto prohlášení v elektronické podobě zanechávám svého výše uvedeného studia na fakultě. Dále prohlašuji, že všechny mé výpůjčky jsou vrácené a všechny mé závazky vůči Ústavu vědecko-pedagogických informací a služeb MENDELU jsou vyrovnané.
- Toto prohlášení stačí podat elektronicky v UIS. Den elektronického podání bude dnem ukončení studia.
- Stačí podat elektronicky.
- K této žádosti je třeba doložit těhotenský průkaz nebo potvrzení od lékaře příslušné odbornosti s předpokládaným termínem porodu (před porodem) nebo rodný list dítěte nebo rozhodnutí příslušného orgánu o převzetí dítěte do péče (po narození dítěte).
- V případě podání na základě těhotenského průkazu je nutné předložit rodný list do 22. týdne věku dítěte. Pokud nebude tento doklad dodán, bude evidence uznané doby rodičovské dovolené ukončena k datu uplynutí uvedené lhůty.
- Stačí podat elektronicky.
- Stačí podat elektronicky.
- Žádost musí být podána nejpozději 30 dní před termínem vložení elektronické verze závěrečné práce do UIS.
- Stačí podat elektronicky.
- Stačí podat elektronicky.
- Stačí podat elektronicky.
- Pokud žádáš o zrušení zápisu více předmětů, napiš je všechny do jedné žádosti.
- Stačí podat elektronicky.
- V odůvodnění napiš mj. počet registračních poukázek, o který chceš stav svých poukázek navýšit.
- Stačí podat elektronicky.
- Stačí podat elektronicky.
- Komisionální zkouška může být povolena jen tehdy, pokud nebyly vyčerpány všechny tři termíny.
- Stačí podat elektronicky.
- Stačí podat elektronicky.
- Stačí podat elektronicky.
- Je nutné přiložit nějaký dokument potvrzující důvod absence, např. potvrzení od lékaře.
- Omluvenka musí být podána do 7 kalendářních dnů od absence, jinak nebude uznána.
- Stačí podat elektronicky.
- Jen pro absolventy bakalářského studia na LDF při přihlášce do navazujícího magisterského studia, kteří absolvovali bakalářské studium s váženým průměrem do 1,70
- Podává se do 31. března.
- Lze využít zejména při odvolání proti rozhodnutí o poplatku za studium a proti rozhodnutí o ukončení studia.
- Musí být uvedeno číslo jednací rozhodnutí (UM/xxxx/2025-1)
- K odvolání lze přiložit přílohy prokazující uváděné skutečnosti.
- Za den podání odvolání se považuje den elektronického podání.
- Po elektronickém podání je třeba odvolání vytisknout, podepsat a doručit na studijní oddělení do 5 kalendářních dní.
- Stačí podat elektronicky.
- Bude-li stipendium přiznáno, bude vyplaceno na účet uvedený studentem v UIS.
- Stačí podat elektronicky.
- Do žádosti je nutné uvést číslo účtu.
- Do přílohy vlož potvrzení od krajské pobočky Úřadu práce v podobě autorizované konverze (pořídíš na poště se službou CzechPOINT). Pokud vložíš potvrzení bez autorizované konverze, musíš doručit papírový originál potvrzení (případně ověřenou kopii) na studijní oddělení.
Podává se UIS: Osobní administrativa → Ochrana osobních údajů → Kontrola osobních údajů → Adresy → Upravit